regn, idag, igår, imorgon. alltid regn

godmorgon regnisday!
så här tidigt har jag nog aldrig vart utan någon mening på en söndag haha
men jag orkade inte somna om när allis åkte. hon hittade inte sin biljett, typiskt henne
det löste sig, tror jag iaf. men jag är iaf sjuk tror jag. förkyld osv.
min mobil kan man varken ringa, eller smsa till.
för man kan inte ens sätta på den. dom spillde öl på den,
så nu är den fuktskadad. det låter väl kul?
nä. jag hatar det. om den inte funkar, får jag köpa en såndär ful och gammal,
eller söt och gammal kanske man ska säga ist. ingen såndär bra,
onödigt egentligen. trodde aldrig jag skulle säga så, men så känner jag.
orkar inte skriva mer. är så tröt, fast jag kan inte somna om.
aaaaaaaaaah. ingen bryr sig [ ]
puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0