klasskul

Vem i din klass är...
Galnast? - olika men mest pettson kanske
Jobbigast? - hahahahha olika
Knäppast? - hmm.. alla är knäppa i min klass, men christian kanske
Fjäskigast? - mikaela och cicci
Roligast? - beror på, pettson, eller jag&mirjam
Duktigast? - emelie, hanna kanske eller kanske måns.. svårt
Osmartast? - robbie:)
Högljudda? - pettson, jag, mirjam, nästan alla beror på vilken lärare vi har
Fnittriga? mikaela, cicci, jag, mirjam
Retsticka? - ganska många
Blondast? - hmmmm emma
Coolast? - robbie och pettson är ju coolast på hela skolan
Hamnar mest i trubbel? - fredrik petterson aka pettson
Äckligast? - ahahahahahhaha alla vet
Är gulligast? - måste nog va andré asså. nemen skämt åtsido, mirjam
Är bäst på musik? - jonathan, sometimes pettan, sometimes me, sometimes mirjääm
Har snyggast klädstil? - mrijam
Är mest irriterande? - alla är irriterande men erik och louise är det mest när dom blåser sina jädrans bubblor
Bäst på fotboll? - jonteeee
Skrattar mest? - dom flesta skrattar, men det är också olika faktiskt beroende på när osv
Är lite borta? - jag om jag ska va ärlig
Har roligaste skrattet? - hmm... alla har roliga skratt men maria kanske hahahha
Spelar Handboll? - robbie, kanskeee jonte. haha våran klass är världens mest oidrottsklass ever
Är klassens clown? - pettson maybe or me and mirjam
Är smartast? - ingen, alla är korkade
Sitter du oftast med i klassrummet? - jag sitter oftast med mirjam, pettson eller jonathan
Är envisast? - emelie.. eller jag vetinte
Är du nöjd med din klass?- absolut inte
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0