my december

dansuppvisningen igår gick ganska så bra, inte helt perfekt men så äre nästan aldrig. nu är de gjort iaf, men vi har en till dansuppvisning på fredag, i arenan för polotiker, vi ska dansa pga ett konstverk eller något sånt. kan inte alls mycket av dansen, men åker dit imorgon och över på riktiga stället alltså arenan. idag dansa vi också, tränade inför fredag, och som sagt imorgon också och sen får jag öva skit mycket på torsdagen för jag vill verkligen att de ska sitta! då är man inte lika nervös. på torsdag har jag förresten biologi prov som jag haaatar. ska sitta kvar efter skolan på återläsningen och ägna fyrtio minuter av mitt liv till att sitta o göra biologi prov, usch:( skulle egentligen gjort de förra torsdan men jag sket it. ska äta osånt kul nu, hörs säkert imorgon. jävlar vilket långt inlägg, hahha, aja. ha världens bästa vecka!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0