K

♥idag så va ja i skolan. Tisdagar & onsdagar är dom sämsta på hela veckan, segast!
Allting tar 98689 timmar, känns de som iaf! Men iaf så efter skolan så gick ja hem till Mammis, och beställde en massa nya&fina kläder! De behöver ja. Så tack så mycket mamma! Sen åkte ja hem hit, och då gick ja ut me min katt lite, bara för att. Typ. Snällt mot henne, sen att de är rätt så friskt och skönt ute nu. Fast jag har iof frysit hela dagen & jag hatar hösten. Så blä ändå. Hehe, men nu sitter jag här och lyssnar på musik som sagt. Just nu lyssnar jag på Sjaak - Baby go down. Aldrig hört den förut men den va lite bra. Najs refräng iaf.
Nu får de räcka me text, puss!
Take Care / E

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0