kanothelg är ju najs

♥lyssnar runt lite på musik jag inte hört förut, förutom den här, fast ändå inte, ni kommer nog förstå när vi lyssnar. idag så va vi i skolan, hände inte mycket om vanligt. syslöjd, svenska, spanska, lunch och sen engelska sen slutade vi=) rätt gött schema vi har på fredagar. nu sitter jag här då, ska strax packa till kanotlägret. vi åker kvart i fyra, så ja hinner inte träffa William, för han skulle kommit typ för ett tag sen, men han försov sig så han missade tåget, typiskt honom. men ja får väl träffa honom imorgon eller på söndag hoppas jag! ni får ha en jätte bra helg, kommer inte kunna skriva då eftersom att vi ska åka idag, men ja skriver säkert när vi kommer hem. hihi. hejdåååååååå! :)

1 kommentarer
Postat av: Marina

Hejhej! allt bra?



(Jag hade tagit en bloggpaus men nu är jag back in track!:D)

2009-09-26 @ 11:00:55
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0