HEMMA IGEN

♥nu är jag här igen. de blev ändå helt okej, trodde det skulle bli sjukt tråkigt.
visst de va verkligen inte det roligaste jag gjort, men de va ändå lite mysigt.
idag fick vi paddla kanot, och jag&Mirjam va sämst i världen, hahahahaha.
nemen de va faktiskt motvind plus att Mirjam hade aldrig
gjort det förut, sen vade jobbigt dessutom. så Mirjam fick byta till
ledarkanoten och en utav ledarna fick byta till min. vi kom fram efter ett tag,
men det va fortfarande jobbigt.
sen när vi skulle åka hem så fick vi sitta i samma, de va bra.
fast vi gick på grund eller vad man säger
ett par gånger. alla åkte in i oss dessutom.
de vi måste lära oss är att kunna styra rakt fram,
vi är bäst på att svänga
vi gjorde de till de lilla bättre så gott som de kunde
nu orkar ja inte skriva mera, vi kanske hörs mer ikv! puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0