todaayyy's

Humör: trött, eller nej, rätt pigg ändå
Planer: nu snart äta, sen ska jag träffa Mirjam så får vi se vad vi hittar på
Lyssna på: she flies me away
Artist: Jason Derulo ft. Nemesis
Tv program: prison break på ztv, gamla avsnitt tror jag, fast jag aldrig sett dom
Bästa: att vi har höstlov!!
Blogg: måste nog va kissie asså
Väder: inte så ljust, höstligt kan man väl säga
Gjort: vaknat & jobbat
Beroende: cola
Känsla: jätte glad när jag tänker på Borlänge
Sämsta: att jag inte sov något inatt
Klädsel: mjukis kläder
Mat: mackor
Frisyr: bulle
Citat: to many
Saknad: dom i Borlänge, Amanda & Stina och dom ifrån Norrköping såklart
Vän: min låtsas pappi hi hi
Plats: Olofs jobb
Pryl: mobilen
Minne: ifrån igår
Längtan: BORLÄNGE
Köp: ingenting än så länge

1 kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG HUR MKT SOM HELST<3

2009-10-26 @ 16:23:45
URL: http://mirjaamsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0