onsdagar är goa

♥ Nu är jag hos Mirjam och nu ska vi gå till skolan för där är de gymnasie grejs som vi ska kolla på typ en halv timma för sen ska hon dansa och då orkar inte jag vara kvar. Jag måste ändå så plugga, har kemi prov imorgon på återläsningen. De va inget biologi prov idag så de har flyttats till 2/11 ist. Och deva bra för ja kan ingenting... nästan =D Idag var de förresten copertest, fyfaaaaaan va jag hatar de, gick inte så bra, bättre än dom andra gångerna iaf, 13 minuter exakt, haha. Min kondition suuuuger :)
Men ni får ha en riktigt bra onsdag så hörs vi säkert ikväääll!
Allots Of Love / E

en riktigt gammal och najsig bild får ni här se, men jag vill bara säga de att jag älskar henne så mycket
she is the best
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0