let's crawl back to love

♥ Godmorgon, idag är de måndag, igår va det söndag och imorgon är de tisdag
Idag ska jag jobba, efter det vet jag inte. Förresten så har jag kommit fram till att jag hatar hackspettor =)
En sån väckte mig imorses klockan åtta!! Fick bara sova i fyra timmar, vilket inte är bra för mig.. Men annars skulle jag väl aldrig kommit upp iof, så lite tack ändå, nä, hatar dom fortfarande, he he. Igår då, så va de söndag som sagt och först vart de gudtjänst som jag & Mirjam gick å kolla på, vi måste göra det nu när vi går i konfa så ah men iaf efter en lång stund väntan kom Mirjam hem till mig, vi fixade oss, åt och sånt. Sen åkte vi in till Skövde och när vi kom fram satt Fredrika, Jonna, Sofia, Hanna, Emelie & Rebecka, mycket mysiga och trevliga tjejor! Så gick vi till Vatra någon gång på kvällens tid oså va vi där tills de sluta och längre, va sån himla lång kö! Men iaf så tack för kvällen, verkligen. Hade sjukt kul :D Nu ska jag jobba men ni får ha en bra måndag så hörs vi säkert senare.
Later Alligator :)
1 kommentarer
Postat av: jonnaaaa

skit kul kväll, tack gullet :)

2009-10-27 @ 15:23:35
URL: http://absolutjonna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0