Knock you down (Yagga town)

♥ Jag kommer ihåg hur mycket jag tyckte om Amy Winehouse när hon kom me sin nya låt då, Rehab. Jag tyckte om henne skitmycket! Sen bara efter nåt år blev hon värsta knarkkungen, tycker synd om henne :-( Eller ah, jag vet ju inte riktigt ifall de va hennes egna val eller inte, men ändå.
IAF så idag är de tisdag, den mest tråkigaste dagen på veckan! Bara massa tråkiga ämnen, fast de har ändå varit rätt en rätt så slapp dag idag, men förövrigt så har jag inte mått toppen, så det kan ju ha påverkat också. Annars Idag så har jag bara vart hemma här me Mirjam, tittat Gossip Girl, första säsongen. Me cola & lite godis gör de ännu bättre! Imorgon får vi se vad jag gör, om de blir ännu en slappisdag, eller något annat kul =D Hoppas jag mår toppen resten av veckan iaf, inte så lätt när man tvingas gå till skolan varje dag iof, men aja!
Hade de så braaaa, så hörs vi maybe tomorrow
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0