i gave you my heart

♥ Asså erkänn Kate Moss är sååå fin! Iaf ortoligt söt! Ni vet Tove, eller va hon nu heter i Idol påminner litegrann om henne faktiskt. Anyways så är de heeelg! Och igår fick vi reda på att de blir Borlänge på lovet!! Så glag blev jag, eller är jag =D Jag & Mirjam kommer ifrån Hjo, sen får vi träffa alla saknade, Eve t.ex! Åh, ska bli så himlans kul. Idag har varit ännu en skoldag men en fredag vilket menas med helg! Inte så mycket sovning kommer de bli, konfa imorgon och mirjams pappas födelsedagspartey tomorrow hihi. Får sova ut på söndag. Sen blir de skola igen, inte kul. Men de ska vi inte tänka på nu. Ha en sjukt bra helg så hörs vi säkert igen hoppas jag!
Puss på eeeer.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0