de är måndag idag

♥ Haha gaybild tagen för ca ett år sen eller något sånt=) Just nu sitter jag hemma hos Mirjam på en blommig stol fra,för en dator och ska strax äta sen åka till skolan igen och ha de roligaste ämnet som finns: matte! Ne, skoja bara, jag hatar matte :D Om inte jag skyndar mig på i den matteboken jag har nu (5;ans mattebok), så kommer jag få ig, inte så kul. Jag är sämst i skolan, ig fick ja på Spanska provet som jag ska göra om på fredag -.- Sen fick ja ig på mitt NO-prov, eller jag måste nog ha fått de för jag skrev ingenting, hehe. Sen hade vi Sv-prov, de gick inte heller så bra, hihi. Aja, jag bättrar mig väl någongång i framtidens historia! :-D Ni får ha en fortsatt bra skoldag & måndag så hörs vi nog ikv, efter dansen! Puss på eer

 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0