bs

♥ Hej, ingen bra uppdatering, varken idag eller igår tror jag.. Men jag orkar inte alltid blogga =) Idag har de varit och är fortfarande tisdag och min tisdag blev såhär: Vakna, jobba, Mirjam. Typ så, längtar tills imorgon efter jobbet då jag kommer ha pengar, heheeee. Om två dagar, iövermorgon är jag & Mirjam i Borlänge. Längtar jätte mycket, helt otroligt kul vi kommer ha!! Nu ska jag duscha och sådana grejor och sen ska jag kolla desperate housewifes. Imorgon ska jag också jobba, sen blire till att packa hela dagen, mysigt! Det är då man verkligen känner att nu händer det, eller ne.. de är när man har precis satt sig på tåget, åh, den känslan vill jag ha nu! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon! Peace
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0