lär känna mina vänner lite mer!

som är den smartaste du känner - adam ekedahl
som får dig att le när allt känns tungt - olika, beror på vilket samtal och sånt det är
som är den omtänksammaste du vet - ganska många men sandra är iaf en av topp tio
som är osmart - linnea ekelund hihi :D inget illa menat!!
som är en riktig vän - mirjam
som är underbar - amanda, allis, mirjam, sandra o många fler
som är dum - olika
som du kan prata med allt om - allis och mirjam och sandra
som är din barndomsvän - allis
som du saknar - allis & markus, och många fler
som betyder mest - alla betyder något, men har några som betyder mer
som du har spenderat mest tid med - allis & mirjam
som du tycker är snäll - amanda, verkligen. men alla mina vänner är ju iof snälla!
som du skulle vilja krama just nu - många det
som du inte har träffat på länge - för många:(
som du träffat idag - alla i skolan nästan, mirjam, hannah och dom i våran dans
som du ska träffa idag - ingen, ska sova sen :)
som du tycker är söt - jätte många!
som du ska träffa då du gjort klart denna lista - teven :)
GOODNIGHT & SLEEPTIGHT
1 kommentarer
Postat av: linnéa

jag vet jag är osmart :D<3

2009-11-17 @ 06:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0