fredagskväääll

godkväll på er! nu sitter jag här i min soffa, med täcke över benen och datorn i knät och kollar på "Starsky and Hutch", en kul film, he-he. sen så samtidigt så pratar jag med Mirjambästis. ska nog äta nu, somnar nog sen, är rätt så trött faktiskt. men ska berätta om våran kväll innan. först så tog vi bussen in till Skövde, jag&Sandra! det första vi gjorde va att gå in på pressbyrån och köpte lite smått, sen gick vi snabbt bort till donkisen. köpte varsin dricka, drack varsin klunk. träffade sofia, pauline och fredrika också där! och gick sen ut, för där va oscar och.. ka.. något, minns inte vad han hette hehehe. sen gick vi till willys, köpte knappt ingenting. sen gick jag och Sandra ner till rese, gick upp igen och träffa Alexander, satte oss på donkemonken igen, åt våra, eller sög, eller aja, våra klubbor, jätte goda hihi. sen så kom Axel, så va vi med honom en stund, eller en rätt lång stund, eller njae. en stund iaf, under den tiden träffa vi några flera till! trevlig kväll. puss, vi hörs ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0