YOU WASTED YOUR TIMES, ON MY HEART

nu sitter jag med mirjam, fast inte just nu för hon gick på toa :D
men annars har vi firat mammis dag! grattis på dig, jag älskar dig!
vi har varit ute lite grann, för de är såå fint väder ute, asså de är grymt fint
jag älskar de, sommar väder är ett utav dom bästa saker jag vet! 
igår va den sämsta dagen på länge, jag hatar verkligen såna som
inte vet något, men är så elaka ändå. och såna som inte vågar säga något 
i verkligheten, hah! de är de värsta jag vet, jag hatar dom.
hihi :D nu ska vi fika sen drar vi bort till match här i hjo o kollar på vart gamla lag.
sen ikv ska vi  till hörnebo och titta när vårat lag spelar =)
pussheeeeej :*
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0