RULLAR IN SOM TECHNODROMEN

hej, nu sitter jag här i Sandras husvagn med tre mycket braiga tjejer!
Julia, Mirjam & Sandra!
vi har de mysigt :) idag har vi haft träning, och de va jobbigt tyckte jag... :(
hade inte ätit något, bara en halv macka och de klarar man säg inte på
speciellt inte ifall man har magkatarr, och de har jag. sen träffade vi Sandra
& Julia! Vi åkte ner till konsum, sen åkte vi ner till söder, där va det några stycken,
sen gick vi hem, efter det gick vi ner till söder igen, och då kom det några fler =)
och jag och Sandra bestämde oss för att bada, och de gjorde vi hhihi
nemen nu har jag skrvit ganska mycket, fast jag kan skriva lite till
även fast det inte är någon som typ läser det men skitsamma hehehe, de är kul
som ni ser så har jag skapat en musikspelare på bloggen! lite musik så däär är ju lite
roligt att lyssna på, om den är bra såklart! jag lyssnar för det mesta på hiphop och
indie rock. brä musik alltså hehe, alla tycker ju olika deklart! 
nu orkar jag inte skriva mer, hihi
puss på er

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0