ONSDAY, NY DESIGN

TACK SÅ JÄTTE MYCKET ZANA! =D
VI MÅSTE SES SNART
Nu strax ska jag ut med Sandrasötiseeeen!
Det ska bli kul:D Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, hihi. Får se, rätt fint väder ju. Mirjam har åkt nu:( Åh, jag kommer ha så tråkigt... Vara utan henne i ca tre veckor känns som tre år, hahhi. Först åker hon nu, sen ska jag åka till Portugal precis när hon kommer hem. Dessutom missar jag Skadevi. Usch, inte kul. Midsommar firas i Göteborg, hos några kompisar. Ska bli trevligt. Ni får ha det så bra! Förresten min design fixar jag lite mera sen, eller så hjälper Zana mig igen. hihihihi.
TACK IGEN! 
2 kommentarer
Postat av: stina

fin blogg :D

2009-06-17 @ 14:51:25
URL: http://stinalinn.blogg.se/
Postat av: zana

ja älskling, kan fixa mer sen till dej <3

2009-06-17 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0