JAG KOMMER SAKNA SÅ MÅNGA

Och det är jag som drar till Portugal i typ en vecka och några dagar mer! 
det ska bli as gött!
alla får ju ha det bra här i medelvarma Sverige! hhahahah
nemen, det är såhär att jag är ledsen för en sak.
Mirjam (L), hon kommer hem imorgon, och då åker jag!!!
så typiskt, himla skit. 
jag saknar henne så enormt.
inte kul alls ju:(
värsta långt emellan oss, det funkar intäääää
nejnejnej säger jag bara
aja, kul och sitta och läsa om när jag klagar hela tin
men asså, det är så tråkigt
fast som tur är så har jag ju Sandra (L)!
men nu ska jag faktist sova, hihi
känner att jag behöver det efter en ganska så kort natt, haha!
FÖRRESTEN, WILLIAM KOMMER HEM IMORGON!!!!!!!
GUD VAD JAG HAR SAKNAT HONOM ELLER
men hejdå
PEACE



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0