JAG HAR KUL.....

piercat dig: ja, tre stycken, ska ta flera i öronen 

bitit dig själv i handen: jahaha

pussat en groda: aldrig, hatar grodor!!

tagit smärtstillande: om det menas som typ alvedon så ja:D

brutit ett ben: neee

varit i slagsmål: ja, eller asså ah, eller jag vet inte hihi

bitit någon i tån: ja, haha

gjort ett sugmärke på någon: jja

supit tills du däckat: neej

gråtit över en kille: ja

ätit papper: hihiah 

kysst en 30-åring: nej, hah

kört klädpoker: jao

tatuerat dig: nej, men jag ska!

hånglat med någon av samma kön: hahahahhahaHAHAHAja

hånglat med någon annans kille/tjej: inte vad jag vet 

hånglat med en kompis kille/tjej: mjo

svikit en vän: ah:(

röker du: nej

dricker alkohol: nej

ätit antidepressiva tabletter: ja :'( MEN DET VA INTE MED MENING! usch vad jag mådde dåligt då eller:(

duschat naken med en av samma kön: på idrotter och på handbollen och på fotbollen, så ja

varit på soc: nej, eller jag trontere

bott hos en fosterfamilj: ne

har du en kontaktperson: va? :$

varit otrogen: inte på de sättet haha! 

slagit någon du älskar: jo

spytt på någon: har jag nog, när jag va liten

haft maginfluensa: jaaa

varit med barn/gjort någon med barn: neppish

gjort en slöjdlärare arg: hehaaaaah

haft tandställning: nej

haft trekant: icke sa nicke

hittat en katt: jag fattar inte hehehe

blivit sviken av en vän: jes

vill ha någon du inte kan få: ja 

sovit mer än tolv timmar: mhye

spenderat timmar i ett badkar: ah

tappat en sko i havet: ne men i en sjö:D

sagt fitta till någon och menat det: ja HIhiIHHHIIHiiIH;$
1 kommentarer
Postat av: Anonym

HIIHHIHIHIHI kul esther, kul.

kommer till dig nu söten

2009-06-16 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0