GOD... EFTERMIDDAG!

jag vaknade nyss, klockan är tre, halv fyra nästan. dagen har ju typ blivit helt bortblåst
jag har ingen aning om ifall det är träning idag, 
men jag vet att det är match klockan nittonnollnoll.
heja hörnebo!
fast jag ska ju inte vara med, men jag måste ändå åka in och lämna lappar.
men jag vet inte hur jag ska ta mig in osv...
ah, vi får se hur kvällen blir. kanske kollar hjo matchen ist, 
asså jag vet inte. ingen aning
jag är för trött för att tänka mycket. aja, nu tittar jag på tv, hihi. 
ska äta frukost strax också. 
& förresten så saknar jag Mirjam, som en galning. 
usch:( kom heeem:(
Alla får ha en riktigt skön dag, och solig dag (#)! Pusshej.

me yesterdayyy


2 kommentarer
Postat av: denielle <3

vad heter din text stil söti ? <3

2009-06-22 @ 21:56:44
URL: http://deniellelinnea.blogg.se/
Postat av: sandriiis

du är så himla min

2009-06-23 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0