HEMMA NU JU

heeejsan:)
har vart på båten med hela underbara mirjam
från fredags till idag, mysigt ju & på fredag är det vi två som åker till norrköping =D asnajs, ahahahahahha! men ah, oseriösa inlägg, nämen ah, hiiihi. jag är ju så kul. allting gungar nu, lite läskigt, hehe. jag orkar inte skriva så mycket mer än att jag älskar Mirjam så mycket så det finns knappt. nu ska vi nog kanske gå ut en stund här i fina pluttelilla hjo. får se vad som händer, orkar inte så mycket nu, åkte båt i nästan tio timmar, det enda man gör är att sitta still, så jag har rätt ont i mitt ass kan jag ju säga. anyways så mår jag bra! mirjam sover hemma hos mig hela veckan, och så åker vi på fredag som sagt. ha det så bra! ciaooooo

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0