DON'T LET GO

åh vad jag vill tillbaka 
det bästa i år 
verkligen
men tyvärr så kommer aldrig det tillbaka
jag börjar gråta nästan varje gång jag tänker på det
varje gång jag ser något som va där, bilder eller sånt
aja, saknar alla personer mest såklart.
träningarna va väl inte det bästa, utan fritiden, att få träffa
dessa underbart snälla människor varje dag i en vecka
, vill jag göra igen.
jag fyllde år där också, åh. bästa någonsin
alla sjöng och va glada, och då blev ju jag glad. 
jag måste träffa alla dessa igen, snart också
asså jätte snart, jag dör annars.. nästan
jag kommer ihåg varje dag, varje lilla detalj på hela veckan.
nu kan jag tyvärr inte göra någonting åt det utan att åka på återträffen
i oktober. men det är i oktober!?
det är 5759544 år tills det ju, 3-10-09.
jag ska träffa dom flesta innan det iaf!
nu ska jag nog äta, puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0