free fallin'

hej tisdag, hej kväll. just nu lyssnar jag på: För alla dom med Ison & Fille, Petter, Mogge. lyssnar på den hela tiden, på repeat, jag tycker inte ens att den är bra. kan bara inte sluta lyssna. knäppt
så mycket som händer. så mycket som går runt i mitt huvud om och om igen. som aldrig bara vill försvinna, det vill fortsätta plåga mig. hur gör man då? skär av sin hjärna skulle va rätt så skönt ibland kan jag ju säga. ska äta gott nu, ska fan bli tjock eller nåt. har inte ätit på två dar så hellre tjock än smalis. hahahahah, nemen åh. skitsamma, jag är så knäpp. esther=knäpp, det säger&tycker alla. tycker till och med jag själv, hi hi. hejdå
1 kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Gullunge! :)

2009-12-08 @ 23:12:21
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0