awhileagoiwrote

godkväll. kom hem för några minuter sen ifrån Tibro. åkte in vid fyra, träffade Amanda vid fem ungefär och sen gick vi till sporthallen för det vart de möbelcup. möbelcup låter säkert jättekul i era öron, det skulle de också gjort i mina ifall jag inte visste va det va. det är en fotbollscup.. och handbollscup.. i Tibro. inte så kul, men vi tre gjorde ju så att det blev lite roligt iaf. där träffade jag även Mattias, en jätte kortis, för efter ett tags sittande drog vi hem till Amandis, när vi kom dit tog vi varsin lussebulle och sen efter en liten stund va vi tvugna att gå till bussen. bussen gick först till Skövde och sen till Hjo, så det tog ganska lång tid, men eftersom att jag & Mirjam är rätt så bra på att roa oss så gick det bra. nu ska jag äta och sen duscha. imorgon på morgonen är det konfa =( inte så roande kan jag ju säga! funderar på att sluta, men får se hur de blir. ska dra mig nu, peace

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0