never again, no, no.

hällu.
idag vaknade jag undefär vid 12, kvart i två så åkte jag in till tibro för att träffa Yal & Alexander. jag va med dom i några timmar, sen skulle jag träna. träningen idag kändes som en evighet. den tog aldrig slut... förrens när den gjorde det då. haha. aja, träffade Mirjam på träningen, som jag inte träffat sen i torsdags, så det va trevligt att få prata med henne. hihi. skola imorgon, det är något jag verkligen inte ser framemot at all. skit är det, alltihop. nu måste jag vara seriös. eller asså jag ska gå in för skolan mer än vad gjorde gjorde förra året iaf, haha. nu orkar jag inte skriva så mycket mera, bara det att jag vill så gärna tillbaka till Borlänge. men så ligger det typ 885839759 mil härifrån. så det blir inte ofta man träffar dom. tyvärr.
aja, puss. nu ska jag fixa lite grejs. eller ne, jag orkar bara inte skriva mer. 

But all I see
Reminds me so 'bout you
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0