JAG DÖR, JAG VILL TILLBAKA!

coolingar som åker delfin expressen kan jag ju säga.


Idag har vi träffat våra snälla kompisar ifrån norrköping, Jonte & Theo.
Åhh, min rubrik är sann. Den här helgen var bäst. Spenderades som vanligt
med min underbara vän, Mirjam. Vi åkte till norrköping i fredags, på kvällen. När vi kom fram
kom det en bil och sa till mig & Mirjam 
"har ni sett en svart pickup?" vi: "nej?" han: "okej, men var försiktiga, lås dörrarna ikväll." 
Hahahahha, vi åkte där ifrån :) Vi åkte någonstans, sov där,  på morgonen åkte vi till kolmården!
Det va mysigt, aldrig varit där, tror jag. Jag och Mirjam gick ut senare, och köpte varsin tumme.
Låter ju gott. Och det va det! :D hahahaha, ah. Sen idag har åkte vi in till centrum i Norrköping 
för att träffa jonte och Theo då, och det gjorde vi. Vi träffades vid resecentrum ca klockan tolv, 
sen gick vi in till centrum, eller nåt sånt. Jonte skulle köpa byxor så vi gick och gjorde så. 
Sen åt vi pizza, på Gu' va Gott. HAHA. Och efter en stund kom markus :) aldrig träffat honom förut, 
men han va snäll. Sen på kvällen, åkte vi hem. Vilket jag inte ville. Men nu orkar jag inte skriva mera.
Ska nog sova, är så jävla trött nu. Typ. Godnatt & Sovgott iaf! puss på eeeeeeeeeeer.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0