HEMMA

igen tyvärr.. jag hade det så sjukt kul i borlänge. saknar alla ihopa jätte mycket! eve, hon är så jäkla snäll, så förstående. hon måste komma hit någon gång, men jag måste mest hem till henne igen! 
här får ni information om mina fina dagar i borlänge.

fredag: kommer dit. åker hem till eve, äter, går ut, är ute en stund & sen går vi hem, och typ sover, hihi. massa grejs mer, men jag orkar inte skriva dom.

lördag: vaknade ungefär klockan tolv. åt frukost, sen drog vitill falun en stund efter. där träffade vi adam, och va med han ett bra tag. sen åkte vi hem, va ute en liten stund, men inte länge för det va så oerhört kallt. sen satt vi vid datorn en långis. somnade typ vid fyra, sen skulle vi vakna typ åtta så jag sov inte så länge, hehe. 

söndag: vaknade ca åtta, som sagt. gick upp efter en timma. åt frukost, packade i ordning, oså fixa oss lite. sen åkte vi till forssa, där mattias & tobias bor, och även markus va där. vi va där från då tills tio i två. ja, jag missade mitt tåg. men jag åkte med ett som åkte klockan fyra isf :-) sen det är vad jag gjorde i fina borlänge. 
jag vill flytta dit, helt ärligt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0