det fick bli ett

inlägg utan bild. har en del sådana iof, men nu fick ni veta det mer, eller så.. ni fattar.
nu har iaf William flyttat till Arvika, för att gå där i skolan. väldigt tråkigt kan jag ju säga.
just nu lyssnar jag på musik, en låt med Keyishia Cole - Trust.
litegrann bra, inte så, rätt långsam och tråkig. 
men annars dricker jag cola och sitter här och gör inte mycket framför datorrrn.
får se om jag gör något annat. imorgon är det både skola & träning, lika jobbiga båda två.
vi får se om jag kanske slutar fotboll, men bara kanske.
och sen vad jag gör mer är att jag letar efter ny och bra musik.
hittat en rätt så bra sida där det finns en massa nya låtar, men knappt några bra. hehe
men det ordnar sig. idag så har jag vart iskolan, kom försent.. igen. sen efter skolan åkte vi hem till Mirjam,
åt, sen åkte vi och köpte godis, och coooola. sen åkte jag hem för hon skulle dansa balett, och nu sitter jag här som sagt.
fick klättra in igenom fönstret för jag har tappat bort mina nycklar, as always.
men nu orkar jag inte skriva mer, blev lite mera text pga att det inte va någon bild. puss på äääeeer
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0