BABY I AM DYIN'

grattis mammis på din namnsdag:D
suzanne, osen grattis till mig också :)
för så heter jag i andranamn, ihii.
skolan börjar.. nästa vecka tror jag. 
så tråkigt så det inte finns. 
jag tycker inte om att gå i skolan, alla tidiga morgonar, allt jobb, allt är bara skit.
snart måste jag börja räkna matte, för jag ska vara klar med min mattebok, hela min mattebok innan skolan börjar.
& jag är bara på typ sidan tjugo som jag jobbat med i skolan. alltså, jag får extrahjälp med matten, hihi.
matte och jag går inte riktigt ihop... därför måste jag vara klar med den matteboken för att liksom hänga med alla andra. jag börjar typ med sjuans mattegrejer nu, och jag ska börja åttan. hehe. 
anyways så måste jag börja med det nu, annars hinner jag ingenting annat idag. 
puss på eeeeeeeer.

Why can't I breathe whenever I think about you
Why can't I speak whenever I talk about you.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0